niedziela, 7 maja 2017

Pierwszy wpis. Testowanie Vizir

Tu znajdziesz  wszystko o produktach, z których korzystam i mam przyjemność testować. Żebyś się nie rozpisywać przejdę do rzeczy.
Projekt Vizir 3-in-1 Pods
Ostatnio na Everydayme wzięłam  udział w przetestowaniu produktów Vizir (kapsułki). Dostał SMS, że zostałam  wybrana do projektu grona Ambasadorów i została do mnie wysłana  paczka. Co w paczce :
- 1 opakowanie kapsułek do prania Vizir Alpine Fresh,
- przewodnik projektu,
- książeczkę do badania opinii,
- 20 pojedynczych opakowań z kapsułki Vizir Alpine Fresh,
- 15 ulotek Vizir

Zapakowane w karton.
Po otworzeniu pudełka wszystko ładnie poukładane.
 Cała zawartość pudełka.

Opinia:
Używanie  kapsułek  jest  bardzo  proste. Kapsułkę wkładamy bezpośrednio do  bębna pralki, wkładamy  rzeczy  do prania  i czekamy aż się wypierze. Ubrania są  czyste i ładnie pachną. Jak najbardziej polecam  do zakupu.
Polecam: www.everydayme.pl/

A dziś wypełniłam:
https://aptuspet.pl/zamow-probke/
http://www.ofeminin.pl/ - zapisałam się  do  klubu ekspertek  (do testowania produkty Botanicals Fresh Care i NIVEA HairMilk)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz